Låt mig dela med dig

Skriver i senaste numret av Axess om AirBnB och sociala aspekter av delningsekonomin.

Sedan september har jag haft sex personer boende hemma host mig – satsar nu på att bli Superhost till januari! – och bott hos fyra personer. Först såg jag det mest som ett sätt att tjäna lite extra pengar/resa billigare. Två månader senare ser jag det nog mer som en livsstil 🙂

”Kanske kan man faktiskt hävda att detta har potential att bidra till att vi utnyttjar inte bara olika ekonomiska resurser bättre, utan också våra mänskliga resurser?”

Kommentera

